Esmaky sanıyorum ki buraya yazdığınıza göre siz de sigara içiyorsunuz. Ve eminim ki vicdanınız rahat etmediği için yazdınız buraya. Açıp okuyun bebeğinize yapacağınız kötülüğü okursanız belki içmezsiniz. Şuanda sigara içmemek sizin için irade meselesi değil bir zorunluluk olmalı bence. Sonuçta size bağlı bir can var ve kendi evladınız bile olsa onu zehirlemeye asla hakkınız yok diye düşünüyorum. Hassas bir konu, konu anneliğe dönüp her seferinde tartışma yaratıyor. Sadece madem post açtınız ben de fikrimi söylemek istedim. Umarım içmezsiniz