Oğlum 13 aylık erken yatıp erken kalkıyor gözüküyor amaaaa kocaman bir aması var. Uyku saati 8 civarı. 8de yatırıyorum ve her yarım saatte bir uyku için destek bekliyor neredeyse çoğu zaman 11e kadar. Bilinçsiz bir anne değilim, yani gereğinden fazla uyutmuyorum, uyku sinyallerini takip ediyorum. Gündüz uykusu günde iki kere toplam 1 saat. 30 dk oldu mu uyanır. Artık hiç bir iş yapamaz duruma geldim. Sabah uyanma saati 6. Hiç şaşmaz. Gündüz uzun uyutmayı denedim uykusu mu yetmiyor diye olmadı, akışına bıraktım olmadı. Çocuk 11de derin uykuya geçip 6da kalkınca ne bana zaman kalıyor ne evimin yemeğini yapamaz duruma geldim. Her çocuk yatağa koyunca uyuyor mu yoksa bir cins bende mi merak ediyorum. Çok doldum uyku sorunundan dokunsanız ağlayacağım😩😭😭