Kızlar iki senedir evliyim bazı durumlardan dolayı ev içinde kalıyoruz. Ya evlendiğimden beri 4 ya da 5 defadır bitleniyoruz görümcem yüzünden. Sanki kendisi küçük bebek 14 yaşında hala bitleniyor böyle bir şey olabilir mi ya. Kaynanama kaç defa hastaneye götür derisi bit üretiyor olabilir dedim dinleyen yok. Ya kızım 15 aylık bugün baktım bit gördüm çıldırdım. Sordum anne nazlının başında bit mi var diye evet nerden anladın bilmem ne. Kaç gündür böyle dedim 10 günü geçiyor dedi niye söylemiyorsunuz peki diyorum atalarnıyor eşim gerizekalısı yanımızda tek kelime etmiyor ya. En son alacam bıçağı hepsini doğrayacam sind krizi geçiriyorum nerdeyse ağlaya ağlaya kızımın saçından bit ayıkladım. Bu arada ne iyi gelir nasıl gider bu lanet olası bitler . Bit şampuanı sürdüm ama başka önerisi olan da varsa yazarsa çok mutlu olurum