Mduygum Kizlar 3 ay 18 gunluk oglum var oturmak istiyo 10 gun daha sabretsem 4 aylik olacak 4 aylik bebegini oturtan var mi
EzgiDuru Mduygum benm kizim 4. Aya girdi oturmak istiyo resmen cok komik destekli bi sekilde meyil veriyorum oturtmuyorum
Minikheyecan Mduygum ben o zamanlar kucağımda oturtuyordum dördüncü ayına bir hafta kala destekli oturtmaya başladım
Berree Benim bebeğim de de var o istek 4 aylık belini falan kaldırıyor oturuyor kendini ama ben korkuyorum elimden geldiği kadar oturtma aya çalışıyorum
Nebicimanne Berree ben oturtuyorum doktor cocuk bunu yapabiliyor demekki o guce erismis.engellemeyin uzun sure olamamk sartiyla oturtun dedi . Ama yanindan hic ayrilmiyorum otururken 5 dk oturtup tekrar yatiriyorum
Berree Mduygum ya beli falan ağrır diye düşündüm ama kucağımdayken bebek arabasındaykrn falan yarı oturur uzanmak istemiyor çünkü artık
Mduygum Nebicimanne bana oturtma beli agrir diyolar doktorda kucaginda oturtuyomus gibi tutabilirsin dedi kafam karisti
Mduygum EzgiDuru bende oyle yapiyorm ama ihtiyaci var demekki oturmaya yoksa neden kendini bu kadar skip kalkmak istesin ki oturmasin aglamasin diye evin icinde gezdiriyorum bu sefer de kollarim sirtim agriyo artik bayagi agirlasti cunku benim oglum 8 kilo oldu doktor bu aydan sonra kilo alimi yavaslar dedi
Mduygum Muhammedbebek bekleyeyim mi yani gunduz uykusu fazla yok ama gun icerisinde surekli kucagimda tasiyamam son zamanlarda kafasinin arkasinda duzlesme basladi uyurken hep yan yatiriyorum ama uyanikken yan yatirinca hemen donuyo bende yoruldum artik
gozdearas Mduygum kucağınızda hafif kaydırarak oturtun demek ki çocuk kendini hazır hissediyor bize de desteklemek düşer, benim oğlum da 3 aylıkken kaldırıyordu kendini doktor destekleyin dedi
MerveSara Mduygum Benim doktorum kısa aralıklarla oturtabilirsin demişti , Gelişimini engellemeyin dedi, baya elimizden tutup kalkıyordu . Şimdi 6 aylık desteksiz kısa da olsa oturuyor .🤗