Klymeneninatlasi Topsikkiz24 iPhone se20 kullanıyorum 11 ile aynı kamerası çok kaliteli tüm özellikleri aynı hem fiyat olarak uygun hemde küçük çok memnunum
Klymeneninatlasi Topsikkiz24 anneler günü indiriminde 4800 almıştım ☺️ Ama hala o civarlarda sanırım biraz dolara bağlı ☺️