bende tam 6 ay sürdü oturdugumda kalkamadım biri tutmadan yürüdükçe iyleştim dışarda bol bol yürüyüş yaptım eve geldiğimizde 15 gün iğne vermişti pıhtılaşma olmasındiye kullandığım halde iğneleri 6aydan fazla bacak agrısı ve uyuşukluk çektim pandemiydi ve yasaklardan dışarda gezemiyordum ama açılınca sahilde bol bol yürüdüm geçti