Fadime1 Sezeryanla doğum yaptım astım hastası oldum icin ilk ay bel agrim falan yoktu ama simdi şiddetli bir bel agrisi var bebegimi uzun süre tutamıyorum ağrım dahada artıyor napacam ben😞
Avci-1 Fadime1 Benim hiçbir sağlık sorunum yoktu. Sadece bebeğim haftasına göre büyük olduğu için sezeryanla doğum yaptım. Bebeğim 4 aylık. Bazen belim tutuluyor resmen dönemiyorum. Bazen de ağrısından uykumdan uyanıyorum valla
JackDaniels Fadime1 Bende 6 ay önce spinalle doğum yaptım. 6 aydır bifiil ağrıyor. Bazen eğilip beşikten bebeğimi alamıyorum. İlk zamanlar dr kilodandır dedi 60 kg düştüm hala ağrıyor. Haftaya mr çektireceğim dayanamıyorum artık
Fadime1 Sgma teşekkür ederim evet maalesef heves ettim ama bin pişmanım agridan durmuyorum simdi de ya
Sgma Fadime1 bende hapymomda böyle hikayeler çok okuyorum Allah şifa versin genelde spinal böyle yapıyormuş illaki ağrımayanlarda vardır tabi. Ben genel anestezilo sezeryan oldum