BabyAsiia özel hastaneyse 20.gün gel diyorlar. 21. Gün gidersen muayene ücreti alıyorlar. Ama 20. Gün ücretsiz. Ben ücret ödediğimde öğrendim.😅 Hatta 19. Gün gidin rahatsızlıgınız olmadıgı sürece. Doktorlar bi dünya kafa ile gezıyorlar yoğunluktan. Arkadaşımla aynı gün aynı doktora dogum yaptık her ikimize farklı konustu. Adam yoğun o yüzden siz gidip muayeninizi olup dikişlerinize baktırın.☺️