Gul2566 Arkadaşlar bebeğin mamasını içine anason veya kimyon gibi şeyler katsam bir zararı olurmu sizce ve ne kadar katman lazım
Denizzz88 Gul2566 kendiniz çayını yapıp için ona vermektense benim bebeğimde gazlıydı ilk zamanlar rezene,anason,kimyon,papatya,melisa hepsini birleştirip çay yapıp içiyordum
Vildan2334 Gul2566 aman aman mamaya koyma bu sefer mama reddi yasaniyor yani yasadim ve sadece 1 kere denemiştim
zeyzey77 Gul2566 sakın öyle bir hata yapma .nerden geliyor aklınıza böyle bir şey ya . Bebeğin gaz sorunu varsa doktora götür gaz damlası bağırsak düzenleyici verir
Gul2566 Yamanikomm bebeğim kolik olduğu için kimyon sancısını alır diyor lar yaptım çocuk o şekilde içmek te zorlandı mamaya köy dediler çok karar siz kaldim
Yamanikomm Gul2566 hyr mamada maalesef katki maddeleri oldugu icin mudahsle edilmiyor sadece ama.sadece sad zeytinyagi konuluyor uzgunum.sizi anliyorum benim bebehimde oleydi agizdan veriyordum hepsini
Gul2566 Denizzz88 maalesef ben emziremiyorum bebeğimi sağlık sorunumdan dolayı😑 göğüsum enfeksiyon kaptı doktor emzirmemi kesmemi istedi
Yamanikomm Gul2566 evet ama.plastik kasik varsa.onunla verin cay kasigi olmaz metal oldugun icin suz iyice kimyonu canim cok az taneli kalsada birsey.olma.ben bir cay kssigi kimyon veriyordum yatmadan en az iki saat oncede bir cay kssigi anason
Yamanikomm Gul2566 tamam bir tatli kasigi anasosu bardaga koyun yarisina kadar su koyun on dak bekletin bardagi suzun bir cay kasigida anason verin
Yamanikomm Gul2566 yani ben uyumadan iki saat once veriyordumki gazi sıkıstırıp uyandirmasin diye mesela 8.de uyutuyoduysam.gece uykusunu anasonu ve gaz damlasini en son beste yada en gec 6 da son olarak veriyordum
Gul2566 zeyzey77 inan almadigim gaz damlası kalmadı bir türlü etki edeni bulamadım tabiki Dr tavsiye si altında