pogacayanakli_aylamm Bebegim 7. Ayiba girecek ben hrp metal kasik kullandim. Fakat arastirdim dis etkerinr zarar veriyormus ister istemez endiselendim. Kullaniota sorun yasamayan var mi aranizfa
-erCansu- pogacayanakli_aylamm sadece ilk ay özel kaşıkla verdim sonrasında hep bizim gbi normal çatal kaşık 😅 karışık takıldım yani elime ne geçerse onunla
Zumrasmom Ne olur ne olmaz kuzum. Bebeğimin bi kere diş etine değdi ve kanattı çok üzülmüştüm oioi marka silikon kaşık aldım çok memnunum
pogacayanakli_aylamm -erCansu- bende hic kullanmadin silikon kasik felab ama dis etine zarar verir diye duydun endiselendim yoksa ven de oyle ne bulsam onunla veriyorum
Rikaa pogacayanakli_aylamm e bebekten aldim ama internete yazarsaniz her yerde var kargolarlar ioio kasik tabak vs