safakbakir Kızım 3 ay 27 günlük eli bayadır ağzında ve salyalar akıtıyor. Bugün kontrol ederken sertlik geldi, bu sağdaki diş mi kızlar? Daha erken değil mi ya
Hellolo Ay maşallah güldüm kız fotoğraflarına sevdiğimden yani benimkide 2 ,5 aylık bilgim yok ama minnakı öp benim için ömrü bereketli sağlıklı uzun olsun inşallah ☺️☺️☺️☺️☺️🌼
safakbakir Hellolo zorla ancak bu kadar çektim 😅 merak ediyorum diş mi bu nedir sürekli orayı kaşıyor. öperim tabii, sizin bebişinizin de sağlıklı uzun ömrü olsun bahtı açık olsun 🌸
safakbakir rabiaAkkus5461 değil dimi? Bi tuhaf oldum zaten erken daha ne oldu bu çocuğa diye 😅 ama orayı çok kaşıyor kabarmış dimi?
Elifscy İlk önce alt kesici ön dişler geliyormuş genelde, benim de kızımda tam da aynı yerde böyle belirginlik vardı ben de diş sanıyordum ama değilmiş şimdi altı bucuk aylık, alt ön dişimiz patladı :)