Aysegul_goktug Merhaba annişler. Oğlum 8 aylık oldu ek gida olarak neler veriyorsunuz bu konuda tavsiye verir misiniz
Aysegul_goktug buselidunya salcasiz tuzsuz şeyler haricinde bende her şeyi veriyorum ama insan bi tedirgin oluyo
AselLinaK Benim kızım pek hevesli değil yemeğe ya 🙁 ben tarif kitapları almıştım onlara bakıp her şey yapıyorum ama o sürekli benim peşimde anne meme emm diye yarım saatte bir emiyor 🥴