Merhaba anneler bebeğim 3 ay 24 günlük ama en son gittiğimizde doktor 6. Ay gelin demişti birkaç postta gördüm 4. Ay kontrolüne cocuk doktoruna mi sağlık ocağına mi gidiyorsunuz acaba? Birde gölbaşinda ki anneler doktor önerebilir mi Pakize hanım gitmiş galiba 🙄