Prenses0909 ben kendinden pedli sporcu takıyorum ince askılı alttan sıyırıyorum.Dışarı çıktığımda özel bir yere gitmiyor da avm, cafe, kordon filan çıkıyorsam; emzirme özellikli 3 tane tişörtüm var gri yeşil siyah renkli. Onları giyiyorum bi müslin bağlıyorum boynuma çok rahat emziriyorym.