İnstagramda bir sayfada gördüm. İlk başta gerek yok diyordum ama sonra düşündüm, kızıma vereceğim en güzel hediye onunla yaşadığım günleri yazmam. Keşke annemde bizim için bir kaç cümle yazsaymış diyorum. Siz de bebeğiniz için günlük tutuyor musunuz ? Gerçekten yazması çok eğlenceli oluyor. Hem hiç bir şeyi de unutmamış olacağız ❤️