3MelekAnnesi3 Sahsen bana pek mümkün gelmiyo 36 haftalıkken 2300 olan bebegim bugun sezeryan için yatısım yapıldı 38 haftalıgım 3400 dediler sok oldum halbuki kafası bile 2 3 hafta gerideydi sizce mümkün mü kızlar kilosu önemli değil ama sasırdım
Mehmetereninannesi 3MelekAnnesi3 benim doktorum 400 gr eksik yada 400 gr fazla gösterebilir demişti yanlış hatırlamıyorsam ama 1100 gr imkansız geldi bana
3MelekAnnesi3 Mehmetereninannesi valla bende cok sasırdım hadi dediginiz gibi 3 kilo dese anlarım 3400 ölçtüm dedi
Splash-Splash-Love 3MelekAnnesi3 Doktorum bana demişti şimdi bu cihaz böyle ölçüyor ya hemen yan odadaki cihaz ile ölçelim illa fark olur demişti. 🤷🏻♀️
3MelekAnnesi3 Aslancikli 500 gram fark atsa anlarım ama 1100 gram nerdeyse fazla söyledi bakalım bende yarın ögrencem artok😂
ahsenmomm 3MelekAnnesi3 benim doktorum 3720 ölçmüştü doğumdan 1 gün önce bebek 4220 doğdu yani 500 gr sapma olmuştu . Bi de benimki aynı doktor oluyor yani öyle şeyler
3MelekAnnesi3 ahsenmomm valla 300 500 gram normal yanılır ama 1100 grama kadar yanılma olcak mı bakalım
Mom832324 3MelekAnnesi3 ultrason yanıltıyor hep canım. Ben kontrole gittim 37+5 ken planlı sezeryan olmaya karar verdim doktorumla 3 gün sonraya gün aldık. Bebegimin kilosuna 3 kg dedi doktorum. Doğumda 3.800 kg çıktı 3 gün arayla yani düşün
3MelekAnnesi3 Mom832324 ooo sizinde baya fark cıkmıs 800 gram kadar sasırdım ben 300 500 gram yanılmayı anlarım ama 1100 gram fazla gibi suanlık bakalım yarın ögrencem
3MelekAnnesi3 Mom345 bence sizin ki normal 300 500 gram ultrasonda yanılıyorlar ama 1100 gram da biraz tuhafıma gitti sizce