Ruyaninannesi Yarın rotateq ve bexsero aşısı yaptıracağım 3 aylık kızıma acaba aynı anda yaptıran var mı? Ağır gelir mi acaba?
eylulberen Ruyaninannesi rotayı aşıdan saymıyoruz mama gibi dedi doktorumuz biz de salı günü olacaz 🙆♀️
Aylaayla Ruyaninannesi bende üçüncü ayında ikisini yaptırdım zaten rota ağızdan yapılıyor ağır gelmiyor.Tabi her bebek ayrı
becbz4- Ruyaninannesi biz yaptırdık aynı gün. Rota pek etkilemiyor ama menenjitten kaynaklı 38.5 çıkmıştı ateşi ertesi güne geçmişti
eylulberen Ruyaninannesi biz 4,5 aylığız rotanın ikinci dozu bexsero nun ilk dozu yapılacak.Geçen hafta 4.ay aşılarında çok ateşlendi açıkçası bexsero yu gelecek aya ertelemek istiyorum bir hafta içinde çok ateş endişelendiriyor beni
manicurist Ruyaninannesi rotarix ve baxsero ilk dozları aynı anda yapıldı ağır gelmedi bize ateş falanda olmadı