Sedagmlksz başıma geldi canım alerji diye korktum acıkcası bende böyle post açmıştım gelen yorumlar hep alerji yönünde oldu haklı olarak. Hemen doktora gitti kaka testi verdik temiz cıktı sonrra poposunu kontrol etti meğer yırtık varmış kuzumun poposunda 3 ay olcak bazen yine olur geçmişti ama kabız olunca veya cok sıvı ishal olunca oluyo dediğiniz gibi doktora götürün hemen canım