Ecml33 canım geçmiş olsun🤲🏻Öncelikle bende test istemiştim gelmelerini bekledim🤷🏼♀️benim eşim de covid bizde birşey yok ama eşime sürekli takviye yapıyorum.
Zeytinyaprağı kaynatıyorum
Udihindi tozuyla balı macun yapıyorum sabahları aç karnına 1 çay kaşığı yiyor
Kekik çayı kaynatıyorum
Bol meyve
Sularına limon ve biraz sirke koyuyorum öyle içiyor
Kuşburnu kaynatıyorum
Her öğünde bol sarımsaklı yoğurt veriyorum
kemik sulu çorbalar yapıyorum
C ve D vitamini içiyor
Birde arkadaşı bi bitki karışımı verdi ama içinde ne var bilmiyorum onu yiyor 🤷🏼♀️
Bunları yapabilirsin eşim bayağa toparladı