Lulemom hiç bişey olmaz, benim de öok yara olmuştu hatta göğüs ucum yara olup iltihap gibi bişey akıyordu. İki doktora sordum çok canım yanıyordu belki emzirmeyin falan derler diye 🤣ikisi de emzirmeye devam dedi kanasa da sizden geçen hiç bişey bebeğe zarar vermez dediler. Ben de emzirmeye devam ettim mecbur, kaçamadım yani 😂emzirdikçe de geçti. Çok zor ilk emzirmeler geçmez sanıyor insan, ağlayarak emziriyordum, bebek acıktı dediklerinde resmen kanım çekiliyordu. Geçiyor sabredin emzirin bol bol, video izleyin doğru emzirme teknikleri için