Kizlar bugun 6.günümüzdeyiz gobegimiz dustu cok.sukur banyomuzu da yaptık. Ama cok sık uyuyor emince guzel.emiyor evet ama çok uyuyor uyandıramiyorum doymuyor diye korkuyorum ama kakasi çişi gayet iyi banyodan sonra hele daha da uykuya düştü zorla kaldırdım ama emdiremedim fazla ac olsa ağlardı gerci cok dimi