Yavrukom Bebeğim 5.500 kg civarında selppt 2 numara ya geçiş yapmıştım hiç memnun kalmadım sürekli sırtına geçti kakası üstü başı batiyo başka bir marka önerisi olanll varmı
Seymacr Yavrukom biz 5,400 le sleepy 3 numara kullanıyoruz öyle bi sorun yaşamadık. Bir numara büyüğü belki size de iyi gelir
Tgbalmila Yavrukom prima yenidoğan, prima premium care, prima pure serilerinden hangisine bütçeniz yetiyor ise onu tavsiye ederim Trendyol vb uygulamalardan bakıp indirimde iken değerlendirebilirsiniz. Ben 3 ünü de kullandım memnunum.
DefneNil_ Yavrukom bezi küçük gelmiştir canım 2 numara çok küçük ben bu zaman kadar hiç kiloya göre almadım 9.500 5+ kullanıyorum ama molfixte çok iyi
Yavrukom Seymacr sleppy 3 no almıştım bir tane kullandım tüm paket duruyo oda büyük geldi 😄 biraz daha buyuyunce tekrar devam ederim belki
Dstan Kiloya göre çok küçük o bez benim bebeğim 7500 ben 5 numara kullanıyorum, yazık çocuğa yapmayın bunu
Yavrukom Dstan yazık çocuğa yapmayın bunu derken ? Zaten olmadığı için kullanmıyorum o bedeni artık bir r büyüğü de büyük oldu baska marka arayışına girdim
Yavrukom Tgbalmila aldığım yerde Prima Büyük bedenler vardı bende Molfix aldım bende teşekkür ederim öneriniz için 🙏
ssnnmm Yavrukom prima premium care 👍e bebekte indirimde şuan gece 12de bitiyor indirim bi deneyebilirsiniz
Alpbeybi Yavrukom sleepy 2 numara 5,5 kilo için çok küçük bence. 4,5 kilodan sonra benim bebeyi sıkmaya başlamıştı. Genel olarak Sleepy’den hiç memnun değildim. Prima Premium Care 🥰
PrensesZeynep Yavrukom ben kızima bimin bezini kullaniyodum memnundum eşim en son prima premiumcare aldı çok güzel hem ince hemde sızdirmiyo çok beğendim