Bebeğim 2 aylık çok gazlı kolik iki saate bir emzirmeye çalışıyorum ama bazen bir saati bile bulmuyor tekrar emmek istiyor emdiğimde çoğu zaman hemen ardından hepsini geri kusuyor oluk oluk haliyle tekrar meme istiyor kustuktan hemen sonra emzirmem gerekiyor mu aceba doktor 2 saate bir emzir sindirsin demişti bilgisi olan var mı