Halit birşey yapmaniza gerek yok. Biz doktora da göturduk. Test yapmamıza bile gerek yok pozitif çıksa dahi bebeklere bişey yapilmiyor hafif atlatıyor dediler. Ateşi varsa ateş düşürücü ile kontrol altında tutun. Öksürük vs yoğunlaşırsa doktora gidersiniz