Arkadaşlar 2yasina yakın bir oğlum var şuan 2.bir bebek düşünmüyoruz korunuyoruz da. Adetim 4 gün gecikti ve benim bi 10 gündür saçma sapan şeyleri canım istiyor. (Hiç asermedim ilkinde)
Neyse evde olduğum için test alamadım ve çamaşır suyu testini denedim
Köpürürse pozitif diyordu ve köpürdu. Deneyen var mı daha önce?