Mucizem_06 ben tek doz oldum.yillardir hasta olduğumu bilmem o kadar kötü beslenmeme rağmen bebekten sonra aşırı sağlıklı beslenmeye başlamıştım.lakin asi olduktan sonra hastalık benden eksik olmadi.o yüzden 2. Dozu olmadım zaten izole bir hayat yaşıyorum o yüzden olmayacağım da birkaç sene geçmeden.