Hanımlar merhaba adetin biteli 11 gün oldu bu 3 4 gündür bildiğiniz adet sancısı çekiyorum belim ve karnım ağırıyor kasıkts değil karın içinde batma değil böyle sancı şeklinde sezeryan yerim de ağrı ve yanma var efenksiyon mu kaptı diye düşünüyorum yaşayan va rmı