Gokce122 Arkadaşlar merhaba bebeğim 2 aylık olmak üzere sizlere birşey danışmak istiyorum ben göğsümü ne zaman versem bebeğim emiyo çok reddetmiyo saat sınırlamasını ayarlayamıyorum 2 aylık bebeğinizi ne sıklıkta emziriyosunuz merak ettimmm?
plakayerli Gokce122 10 dakkada bir de oluyo 2-3 saat emmediği de oluyo benimki de ne zaman versem alıyo ama bazen emmekten ziyade oynuyo o zaman bıraktırıyorum
plakayerli Gokce122 gündüz geçirmiyorum ben hatta çok nadir üç saat oluyo. Ama geceleri 6 saat bile emmediği oluyor uyandırmıyorum. Gece çok beslenmediği için gündüz çok beslensin istiyorum