Gorkemkc Balogluum kullandım memnunda kaldım birde mutlu anneler vardı sanırım onuda kullandık çilekliydi eczaneye bitkidel diş jeli derseler veriyorlar 3-4 marka
Balbocegimm Balogluum ben kullanıyorum, hatta bir dönem de osanit diş topu kullandım ama çok faydalı mı derseniz bence değil çok rahatlattığını düşünmüyorum ya da benm bebeğim 5 dişi aynı ayın içerisinde çıkarttığı için de çok yarar sağlamamış olabilir.