Ttgndz Kızlar sezaryen doğum yaptım 40m cıktı 50 gün olcak nerdeyse hala kanamam aynı devam ediyor kesilmedim daha, doktor randevumu da aksattım gidemedim normal mi acaba benim gibi olan var mı🤔