Mirayslck numaralı lensler şeffaf oluyor. Ayrıca renkli lenslerin çapları standart oluyor mesela senin gözünün çapı 8.3 ama renkli lensler 8,5 oda rahat olmuyor. Ayrıca lens kullanmak için mutlaka doktora gidip gözünün çapını ve numarasını öğrenmen lazım