Arkadaşların söylediğine istinaden söylüyorum gazlı bezle sararken illa bozuk para koymaya gerek yok diye okumuştum bir yerde. Gazlı bebekse çok aglamaktan oluyormuş. Göbek fıtığı deniyor 1 yaşına kadar hafif dışarıda olması normal ama sizinki tam olarak bu mu hiç emin değilim. Doktorlar dediyse normaldir siz takipte kalın