9 da kahvaltı
12_1 arası öğlen yemeği
3te ara öğün(bazen vermiyorum)
5 _6 arası aksam yemeği
8_9 arası gece maması
Çok gec yatıncada arada devam sutu veriyorum.
Yemin ediyorum ki butun öğunlerı zar zor verıyorum. Yarısını ya yiyor ya yemiyor. Daha kendını ifade edemiyor bende sureklı endişe içindeyim yemek konusunda. Ama gelın görün ki eşim de annemde cok yemek veriyorsun rahat bırak cocugu dıyor. Hayır veriyorsam nereye gidiyor bu yemekler cocukta tık yok kılo adına. (nıyetım kılo alsın degıl bu arada yeter ki yesin ben de rahat edeyim) Ama üzerime cok geliyorlar bı de size sorayım acaba ben mı yanlıs yapıyorum bı aydınlatın lutfen.