Helbest49 Kizlar sabah sidefer damlasini verdim. Sonra farkketim ust disinde leke olmus ne yapmam lazim cikar mi? Lütfen bilenler cevaplayabilir mi?
egeninanns Helbest49 karbonatla silmeyi deneyebilirsiniz . Damlayı da meyve portakal suyuyla verirseniz leke yapmaz dedi doktor Dragon2018
1lina1anne Helbest49 hayir asla cikmiyor ne yapsaniz cikmiycak okul caginda dokulecek bizimkilerde oyle ust 4 disi cocugun dislerini mahvetti ilac dr uyarmadi bizi
NorthLight Helbest49 malesef geçmiyor diye biliyorum, verirken meyvesuyu ile verip sonrasinds su vermeniz gerekiyor ki iz olmasın, olduktan sonra care yok 🙇
Helbest49 egeninanns canim tesekkur ederim disi daha yeni patladigi icin hâlâ şis asla agzini acmiyor dokundurtmuyor ucunda leke acaba kendiliginden gecmez mi?
egeninanns Helbest49 maalesef süt dişte lekeler genelde kalıcı oluyor . Tabi ben yanlış biliyo olabilirim
milasuna Helbest49 bizde olmadı bende sidefer kullanıyordum olur korkusuna nutrigen geçtim ferrumix adı toz halinde yiyeceklerine ekliyorsun o yapmiyormus