Kuzeyufuk nasıl olcak bilmiyorum meme dışında diyorum salayarak uyutayım uyumuyor kesinlikle gozunden uyku akıyor ila o mene ağzına gırcek ozaman kapancak o gözler 😕 bi diyoru vermiyim ne kadar dayanır ki ?? 5 saat uykusuzdu gece uykusuna gececeğiz yok beşiğe koysam bağırıyor ağlıyor sallıyorum kendini yay gibi geriyor sağa sola atıyor yatakta piş piş yapıyorum yok oyun istiyor vs vs, em zoruda 4.5 aylıkendı meme reddi vardı ama mene dışında uyumazdı be cektim ya ofbuba şükreder oldum