Seva_04 Kızlar merhaba sezeryan doğum yapalı 27 gün oldu ama dikiş yerlerim ağrı yapıyor benim gibi olan varmı acaba
Nurtenn Seva_04 daha çok yeni zamanla geçiyo ayaklarını sıcak tut üşütmemeye çalış üşüttüğün zamanda ağrı oluyo bende 7 buçuk ay önce doğum yaptım sezeryanla ayaklarımı üşütsem ağrım oluyo
melek_42 Seva_04 üşütme canım ağrı kesiciyi düzenli kullan ağrın olunca kullanma sadece 3 öğün kullan