Tugbatugba123 Kızlar kendi saçım koyu sarı hep sarı omre yaptırırdim en son saçımı açık kahve boyattım aktı sayılır maddi durumumuzu anlatmistim şuan kuaföre gidemiyorum dipten sarı boyamak istiyorum alsam boya sizce yapabilir miyim yoksa saçımı mahvedermiyim
anayimbennana Tugbatugba123 canım açıcı kullanman gerek bende uzun süre evde kendim boyadım saçlarımı sarı ombre platin vs
piamater Tugbatugba123 ben denemiştim saçlarımda ilk basta acıcı kullanmadım rengarenk oldu. Yıkadıkça daha da kötü bir renk çıktı ortaya. Sonra acıcı yapayım az bişey dedim bu sefer de saçlarım yün gibi oldu ister istemez acıcı olsun ya da olmasın yakıyor sarı boyalar
Hafisee Tugbatugba123 cok zor saçın yanar şimdi güzel görünür ama iki üç yıkamada mahvolur . O renkler zor baya . Geçişleri vs b
Jument Tugbatugba123 kuaförler pahalı yapıyorlar ama bence daha az yıpranır.. işi ehline bırakmak gerek..
anayimbennana Tugbatugba123 tabiki ama kuaföre de gitsen yıpranaca😊k sadece Çok ucuzlarını kullanma açıcıyı kaliteli alırsan çok yıpranmaz
Jument Tugbatugba123 evet cnm.. Ben dandik Bi açıcı kullandım galiba.. saçıma tarak girmiyor valla, yıprandı hep dolaşıyor, görüntüsüde kötü zaten istediğimiz renk de olmadı, iğrenç Bi sarı oldu 😁.. koyun yünü bile benim saçımdan güzeldir 😁