Kızlar daha önceki postlarımdan gören olmuştur bebeğim epilepsi hastası. 3 aylıkta fark ettik. Doğumda oksijensiz kalmış. Şuan 8 buçuk aylık fizik tedavi fizyoterapi görüyo. Spaya gönderiyoruz sağ tarafını kullanırken kasıyor hala ama tedavi ile düzelecek inşallah inanıyorum. Sabril kullanıyor eylülde EEG si var onu da inşallah bırakacağız. Sizde durumlar nasıl. Sağ tarafındaki kasılma beni çok üzüyor. Bilemiyorum. Dertleşmeye tecrübeli annelerden bilgi almaya ihtiyacım var…