Merhaba, 2 senedir kaçtık kaçtık sonunda korona bizide buldu 2 yaşında kızım var çok şükür ki onda ve eşimde bir sey yok annem ve bende var ilk 4 gün cok zordu 6.gündeyiz halsizlik ve tat koku kaybı var ne zaman düzelir acaba fikri olan var mı. Aşırı derecede nefes alırken yorgunluk oluyor ayakta cok fazla duramiyoruz umarim kalici olmaz