aminegunes24 tekrarlayabiliyor evet ama çok ileri yaşlarda. Benim doktorum ilkokula gittiğim günden beri takip eden bir doktor. Profesör. Gözler 24 yaşına kadar derece arttırmaya devam eder 24 yaşından sonra yavaşlar dedi. 25 yaşımdayken gel lazer ameliyatı yapalım dedi ama ben emin olamadım tekrarlardığını düşündüğüm için. Ama bebeğim doğduktan sonra keşke yaptırsaymışım dedim. Çünkü büyük rahatlık. Yaşlandığımız zaman illa ki gözlük takılır ama en azından gençlik dönemlerimizi gözlüksüz geçirebilme fırsatımız varken değerlendirmek lazım😁