25 aylık kızım birkac gündür tuvalete gitmek istedigini söylüyo ama yapmiyo oturup kalkıyo. Bu şekilde mi başlıyorlar acaba fikirlerinizi merak ediyorum şuan daha çok biseylerden kacmak icin beni oyaliyor gibi geliyor ne zaman yataga gitsek cişi geliyo cunku 🤨