17 aylik kızım. Doger öğünler idare ediyor yiyor biseyler gun icindede sürekli elinde biseyler vardır meyve kurabiye kek falan öğünler dışında tabi. Ama şu kahvaltıyı bir türlü yemiyor ya. Yumurta peynir domastaes salatalık ne bileyim kahvaltılık hiç birşey sevmiyor. Belki arada iki üç zeytin o kadar. Pankek menemen falan her türlü seyide deniyorum ama yok yemiyor. Napmaliyim ya. En önemli öğünde kahvaltı diyorlar çok üzülüyorum. Pekmez yiyor bi kasık bide ballı süt yapıyorum kahvaltısı hep böyle geçiyor 😐