Hhkkkkkk Doktora gittim doktor rahminde yara var dedi hormon testleri yapıldı fms 9.6 e2 59 lh 14 cikti bunların anlami nedir smear testi aldilar sonuç bekliyorum
Ozgdfn Hhkkkkkk sonuçları bilemiyorum ama benimde rahimde yara vardı çok fazla kanamaya sebep olduğu için yaktı yarayi
Sonsuzmutluluk Hhkkkkkk sonuçlar için birşey diyemem.doğum sonrası muayenede banada rahimde yara var dedi doktor smear aldı sonuca göre bakarız dedi sonuç temiz geldi yara hakkında birşey demedi.