Ben cok faydalandım bu forumdan, benim de bir faydam olsun.
2 aylık bebeğim var son 10 gündür memelerim elime düştü düşecek 😂
1- gümüş kapak kullanıyordum, fayda etmedi. Hatta sütyenle beraber kullandıgımız için göğsün içine gömülüyordu kenarları daha cok acıttı. Yarakarı gecirmedi sadece nemli tuttu
2- gümüş fayda etmeyince lansioh aldım, onaarıcı etkiyi görmedim o da sadece nemlendirdi.
3- gramastan aldım eczaneden, onda da yol katedemedik. Her birini en az iki gün kullanıp deneyimledim.
4- en son ananem bal mumunu eritip ceviz kabuğu içine dök, dondur göğsüne tut göğüs ucun vücut sıcaklığıyla içine gömülecek öyle kullan dedi.
aktara bal mumu almaya gittim…teyzeme dedim böyle böyle dedi ki hiç bal mumu ile uğraşma dediğimi yap.
🌺 bir su bardağı kaynatılıp soğutulmuş suya bir tatlı kaşığı karbonatı koy her emzirmeden önce ve sonra onunla sil ( pet şişeye koydum suyu, göz temizleme pamukları var ya yuvarlak onlarla siliyorum)
🌺 sildikten sonra yeni bir pamuğa kantaron yagını az dök onunla da sil tamamdır
NeTİCE; dün akşamdan beri yapıyorum bu esnada emzirmedim sağıp verdim, kuvveti daha az makinanın. 24 saat daha olmadı ve inanamazsınız yarıklar resmen kapandı allahıma cok şükür ya acısını ceken bilir. 3-4 saatte bir göğüs pedini de değiştiriyorum su-yağ yeiliyorum.
aktara teyzeyi alnından öpmeye gidiyorum 😂