ATC Merhaba bizde yeni başladık bugün 7. Günümüz. İlk 3 gün özellikle her yere çiş yapacak hazırlıklı olun. İlk günler altında bez varmış gibi sık sık yapmaya devam ediyor. Bir pedagog çizelge hazırlayın ne kadar sürede bir yaptığını gözlemleyin demişti izlediğim videoda. Her kaçırdığında, her lazımlığa yaptığında not aldım. Böylelikle süreleri yakalayınca o aralıklarda götürdüm tuvalete. İlk gün yarım saatte bir, ikinci gün saatte 1, 3. Gün 1.5 saatte bir yaptı çişini. Şuan 7.gün 1.5_2 saatte bir götürüyorum henüz söylemiyor çişim var diye. Kakasını saklanarak yapardı bezine yine saklanıyor o sırada anlıyorum yapacağını tuvalete oturuyorum yarısını altına yapmış olsada kalanı tuvalete yapıyoruz bu da zamanla düzene girecekmis. Gece 3 saatte bir kaldırıyorum bağlamıyorum yine bez. Aklıma gelenler bunlar sormak istediğiniz farklı birşey olursa yardımcı olmaya çalışırım.