Alpayarden bazı anneler gereksiz diyor buharlı pisiriciye. 300 civarı sanırım fiyatı da yani tutar az değil. Sizce ne kadar gerekli? Yani o parasına değer mi? Alıp evin köşesine koymak istemiyorum açıkçası o yüzden bende çok kararsizim. Ikea da buharda pisirebilecegimiz suzgecler var onlarda iş görür mü sizce? Merakımdan soruyorum 2.5 ay sonra bizde geçicez ek gıdaya şimdiden başladım araştırmalara bende. Çünkü hazırlık gerektiriyor ek gıda.