Yeniann3 Direk çiğ olarak mi koyuyoruz? Birde kızartırken nasıl oluyor açılmasını mi beklemem gerekiyor? Teşekkürler şimdiden 🙂
Sumeyye35 Yeniann3 közlüyoruz biz sonra buzu çözülünce sirkeli sarımsaklı yada sirkeli kızartıp kavanozluyoruz
Delibirhatunn Çiğ şekilde koy ve kullanacağın zaman çıkar buzluktan. Bekletince hemen yumuşuyor güzel olmuyor. Yağı kızdırmadan kızart biberi
Leylaa_ balporsuguu yanliz öyle koymaniz tehlikeli gıda bütün vitamin değerini kayıp ediyor isterseniz bi araştıri
neslihan-87 Yeniann3 çiğden koyuyorum.Buzluktan çıkarıp tavaya koyuyorum biraz suyunu çekince yağını ekleyip kızartıyorum
balporsuguu Leylaa_ ilk defa sizden duydum arastiricam.Annem hep oyle yapardi ondan ögrenmistim bende
Zehr BalarisiYusra biberi çiğden koyunca o dolapta olmanın verdiği koku olmuyor. Bana öyle geliyor ya da. Evet hafif pişirilir konulur bizde de. Emin değilim ama kızartma olduğu için belki öyle demiştir