Sağlıkla büyüsün insallah. Ikizlerim var 2.5 aylık oldular. 2 saatte bir emzirmeniz yeterli 15 dakika cok güzel bir süre. Cişli bez sayısına bakin günde 7-8 defa yapıyorsa sütünüz yetiyordur. Emzirirken bur seyler icmeniz daha iyi aslında susamaniz da normal bende oyleydim su sevmem ama emzirirken hep su isterdim. Rezene icebilirsiniz ama cok icmeyin karacigerde birikiyormus. Isirgan cayi da sut yapar. Bulgur gaz yapiyor ne kadat sut yapsada. Protein ağırlıklı beslenin. Dere otu, pazı, yesillik yiyin. Maydonoz nane azaltır deniliyor. Yulaf, asurelik bugday, tahin, komposto, kuru incir, dut kurusu tüketin. Haftada 2 3 defa 1 cay bardagi suya kimyon katip icin bebekte ve sizde gaz olmaz.