Fitifiti 0znur Gayet normal.Sadece kafa arkası düzleşmiş. Sırt üstü mü yatırıyorsunuz? Ya da ayakta mı sallanıyor?
Minnos06 Fitifiti bizde çok yatırıyoruz 5.5 aylığız düz bir yanı. Sürekli ayakta durmuyor ya da ben sürekli alamıyorum ki nasıl olacak
Duyulurum 0znur maşallah bana da normal geldi. Kusursuz bir yuvarlak olmuyor herkesin kafası yatış şeklinden dolayı
Mommy_bee 0znur benim oglumun yamuk resmen kafasi. Doktorunuz size söylemiştir pozisyona dikat edin uyuturken duzelir.
hobby_catolog_hk 0znur maşallah gayet normal geldi bana da zaten kafatası gelişiyor normal bi kafa şekline olamaz büyüdükçe değişir
hobby_catolog_hk 0znur yanlardan basıksa fotoda gözükmüyor her seferinde diğer tarafına yatırın aynı yöne yatmasın.
ames27 Hanımlar merhaba resim görünce sorayım nasıl resim koyuyorsunuz ben beceremiyorum resim ekle diyorum parantez açılıyoruz yardımcı olursanız sevinirim 😑 bu Arada gayet normal baş şekli
0znur ames27 Google’a img yükle yazıyoruz. Sonra yüklemek istediğimiz resmi yüklüyoruz ve resmin linki çıkıyor yukledikten sonra. Sonu jpg ile biteni buraya yapıştırıyoruz