Z44 merhaba arkadaşım öncelikle çok geçmiş olsun sana ve bebeğine. İki hafta önce bende covid oldum. 4,5 aylık bir bebeğim var. Emziren anne olduğum için ilaç getirmediler. Kullanamazsın dediler. Ben sık sık ellerimi yıkadım maske kullanmadım bebeğim çok korkuyordu. Bol bol emzir sarımsaklı çorbalar yap iç bol bol taze meyve suları iç ayrıca takviye vitamin al iki güne bişeyciğin kalmaz Allah’ın izniyle. Ayrıca ağrı ve ateş için günde 3 kere parol aldım ben bilgin olsun. Rabbim acil şifalar versin